Vedení společnosti vyhlašuje politiku jakosti (kvalitu, bezpečnosti výrobku), a to na dobu neurčitou, která vychází z celkové základní strategie společnosti
- Pouze jakostní a kvalitní provedení všech procesů dává požadovaný produkt pro zákazníka, jen takto provedené dílo zajišťuje konkurenceschopnost společnosti a tím i její perspektivu do budoucnosti
- Bezpečnost, kvalita a zdravotní nezávadnost produktu je základním kamenem prosperity organizace a musí být věcí všech pracovníků
- Kvality a bezpečnosti musí být dosahováno i v oblastech mezilidských vztahů, a to jak uvnitř organizace, tak i u vnějších vztahů s obchodními partnery. Organizace uplatňuje při svém jednání etický kodex
- Spokojenost zákazníka je základ naší prosperity
- Zákazník je hlavní a základní hodnotitel naší práce
- Ochrana životního prostředí je naším stálým cílem
Vedení společnosti se zavazuje, že pro realizaci politiky jakosti (kvality, bezpečnosti) a dosažení cílů vytvoří nezbytné podmínky v oblasti materiální, finanční, pracovního prostředí a v oblasti lidských zdrojů, které se stávají součástí systému managementu jakosti (kvality, bezpečnosti). Aktualizace politiky jakosti bude vedením společnosti provedena v rámci pravidelného přezkoumání systému 1x ročně.
V Bzenci dne 29.12. 2017